Aanpassing website

Geplaatst op 14 december, 2018
Log-in afbeelding

Beste gemeenteleden en/of andere belangstellenden,

In verband met de nieuwe wet Algemene Verordening Gegevensbescherming is er besloten de website op te delen in een vrij toegankelijk en een beveiligd gedeelte.
Vanaf heden zullen pagina’s met daarop foto’s of andere persoonsgegevens beschermd worden door het nodig hebben van een account.
Voor een account kunt u hier een registratie verzoek indienen.
Na het indienen van een registratieverzoek kunt u nog niet meteen bij beschermde pagina’s, uw registratieverzoek zal eerst moeten worden goedgekeurd.
Uw registratieverzoek wordt goedgekeurd indien u lid bent van onze kerk of als u toestemming heeft van de kerkeraad.
Wij hopen dit zo snel mogelijk te doen, maar houdt rekening met een wachttijd van 1 week.
Problemen met uw registratie? Stuur een mailtje naar: registratie@cgk-zwaagwesteinde.nl