Mannenvereniging ‘Onderzoekt de Schriften’

Met elkaar – leden van hetzelfde huisgezin – spreken we over onderwerpen die u direct raken. Bijbelse onderwerpen, kerkgeschiedenis,

actuele onderwerpen. Aan de hand van Gods Woord proberen we een weg te vinden voor alles wat in deze tijd op ons en onze kinderen afkomt.

Vergaderen ligt me niet zo! Dat begrijpen we. Vandaar dat de Mannenvereniging meer een gesprekskring is. We wisselen gedachten uit. We proberen naar de diepere betekenis van de Bijbel af te dalen.

We denken na over feiten en omstandigheden waarmee we in ons dagelijks leven worden geconfronteerd. We luisteren naar elkaar. We proberen elkaar te helpen en richting te bepalen.

Hoe lang duurt zo’n avond? We komen altijd op donderdagavond bij elkaar. Van 19.45 uur tot 21.30 uur. Het gaat om contact, onderzoek, de bespreking en saamhorigheid. Niet in de hoeveelheid woorden ligt de kracht van de mannenvereniging, maar in het actief en serieus bezig zijn met een thema of persoon uit de Bijbel, de kerkgeschiedenis etc.

Samen (jong en oud) Gods woord onderzoeken is van groot belang, daarom zijn nieuwe leden van harte welkom.

OOK U/ JIJ BENT VAN HARTE WELKOM!

Inlichtingen:

voorzitter: br Daniel de Boer, tel. 0511-443234